czwartek, 4 lipca 2013

Stare - nowe pomysły

Mam mnóstwo pomysłów!
Takich zupełnie nowych, które przychodzą nagle do głowy, a posłuszna ręka od razu sięga po kartkę i coś do pisania! Bo myśl płochą jest - i zginąć może! Zostaje od razu zapisana, czy czasem naszkicowana! Nie umknie już!
Mam też pomysły, z których już kiedyś korzystałam, ale czuję w nich źródło jeszcze niewyczerpane. Prace rozpoczęte i porzucone na jakimś etapie. Zapomniane, zagłuszone przez pomysły lepsze, zagłuszone przez inne sprawy, mało artystyczne... Folder "Prace_Ali" jest pełen, podzielony na podfoldery, w których według technik ułożone mam fotografie czy skany prac. I tęsknię za niektórymi! A czasem zdumiona jestem wyglądem pracy! To może dziwne - ale jestem zaskoczona akwarelą, jej kompozycją i udaną paletą barw! I dziwię się sama sobie: To moja praca? Ciekawe jak ja to zrobiłam, że wyszło takie cieniowane tło?
Do takich prac należą "Rybki". Tworzyłam je namiętnie 5 lat temu, w formacie pocztówkowym. Jedne obrazowały prawdziwe, istniejące rybki, inne były zupełnie fantastyczne i istniejące... w mojej wyobraźni. Powstało ponad 50 takich prac. Jeden kolekcjoner szklanych ryb, stworzył sobie z nich świetne tło dla swojej kolekcji! Na półkach szklane ryby (każda inna), a na ścianie pionowo zawieszone, w antyramach moje rybki!
Kupiłam już blok akwarelowy w formacie pocztówkowym....
A oto rybki sprzed lat kilku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz