czwartek, 22 sierpnia 2013

Szycie jest piękne

"Szycie jest piękne" to tytuł bloga, którego czytałam do śniadania do obiadu ... dziś. Już kark mi zdrętwiał, wstać nie mogę, uf.... przeczytałam całość! Jak dobrą powieść. Kawał dobrej powieści, a to życie przecież! Życie pełne pasji, życie Zuzi, która otworzyła Pracownię Twórczą Zuzi Górskiej w Krośnie.
Pracownia rzuciła mi się w oczy na fb. Tam znalazłam link do jej bloga. I dziś zaczęłam dzień od czytania!
Chłonęłam każde słowo dotyczące powstania pracowni.
Zuzia robi to, co lubi! To, co kocha! Szyje torby, torebki, portfele, także ubrania!
Mieszka w starym drewnianym domu urządzonym właśnie tak... jak i ja kocham! Fragmenty dotyczące remontów również mnie mocno interesowały! Odnawianie starych mebli, białe lakierowane drewniane podłogi! Ach....
Za oknami góry i górki.... Widoki, które zapierają dech w piersiach. Te zimy, kiedy śniegu po dach.....
I ta szczerość, prostolinijność, ale nie pozbawiona fantazji i poczucia humoru!
Z radością dodałam bloga Zuzi do moich ulubionych blogów!
Bo szycie jest piękne!
Szycie jest piękne
A to sklep Zuzi:
Zuzia Górska
Po przeczytaniu bloga, od razu napisałam do Zuzi maila - pełnego podziwu, gratulacji i .... zazdrości!!!
Zjada mnie od środka! Idę włączyć maszynę! Bo... przecież pięknie jest ....SZYĆ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz