wtorek, 3 września 2013

Więcej słońca!

Czuję nadchodzącą jesień.
Piękna to pora, ale jednak nie lubię, kiedy wcześnie robi się ciemno.
Chociaż z drugiej strony... jestem typem "sowy", co to lubi późno wstawać, a długo siedzieć w nocy! 
To prawda! Aktywna jestem wieczorami.... a podczas długich jesiennych wieczorów powinnam być jeszcze dłużej aktywna. Na to wskazywałaby logika, nie wiem jak z praktyką...  :) 
Zobaczymy!
A może trochę słońca? Więcej słońca? Dużo słońca?
Oto lampy włoskiej firmy Driade. Ze szkła i folii aluminiowej w kolorze złotym. Średnica tej dizajnerskiej kuli to 60 cm. Jej "niespokojna" faktura naprawdę przypomina mi słońce gorące i wybuchające!
Prawdziwe słońce przez cały rok!? Prosto z Włoch?
Tylko dla mnie? 
Nie jedno, a .... nawet trzy?
Na samą myśl robi mi się ciepło i przyjemnie!



3 komentarze:

  1. Chcę mieć taką lampę na jesień i zimę, a nawet inne pory roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała.... tymczasem mam inną .... czy INNEGO :) ale nazwa się zgadza :D

      Usuń
  2. Ja, prostaczka, widzę jeno zbiornik upierdliwego kurzu i brak możliwości usunięcia go. U mnie okropnie! Ptaki znów odlatują i krzyczą na pożegnanie. Zawsze to działa na mnie rozwalająco. Powinnam powiedzieć " destrukcyjnie' ale co tam...
    buziole nocny Marku!

    Zaba, która może spać zawsze

    OdpowiedzUsuń