środa, 30 października 2013

Rezonanse

24 października grubo po 18 (po nieobowiązkowym szkoleniu - jak się okazało pod koniec tegoż) pojawiłyśmy się z Basią w Domu Artysty Plastyka przy ulicy Mazowieckiej. Tam, właśnie odbył się wernisaż Lucilli Kossowskiej i Tadeusza Wieczorka. I oto Tadeusz, którego znałam tylko z fb jawi mi się w świecie realnym, razem ze swoimi dziełami wibrującymi, żyjącymi, oddychającymi wręcz! Czułam pulsowanie, również w podświadomości! Kiedy przeczytałam notkę o artyście pomyślałam, że sama nie jestem nawet w połowie drogi... Choć przecież każdy ma swoją ścieżkę, inne priorytety, marzenia, plany...
Obejrzałam rezonanse w różnych barwach, obejrzałam z daleka i bliska, reagowałam spokojnie i żywiołowo! Weszłam w inny świat! 
Po rozmowach o życiu i sztuce (a czyż to w jedno się nie zespala?) czułam się jak przerzucona do innej rzeczywistości. Jakby ktoś Ctrl X nacisnął i mnie Ctrl V wkleił w inny świat.... I nawet podobny był ten Plac Konstytucji do realnego placu o tej samej nazwie, ale ja sama.... już inna byłam i taką chciałam pozostać!

Więcej o wystawie i artystach:

http://www.poland-art.com/index.php/wystawy/warszawa/zpap-warszawa/zpap-galeria-3678/7680-lucilla-kossowska-i-tadeusz-wieczorek-w-galerii-3678

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz