sobota, 5 października 2013

Sobota

Sobota to dobry dzień. 
Jest dużo czasu. 
Zaczęłam od kawy w łóżku. Potem czytanie. Ale nie za długo, bo już mnie ciągnęło do farb! Dokończyłam jeden obraz, który zgłoszę do Bydgoszczy. Zaczęłam też drugi. Ponieważ na bydgoski konkurs można zgłosić trzy dzieła, to ... nie ustawałam w pracy ! 
Do "Zadry" też już gotowy, dosychają boki. Zawsze zamalowuję boki, bo uważam, że tak jest estetycznie, a obraz wygląda dobrze nawet bez ramy.
Potem znowu relaks z książką. Czytam "Życie Pi" powieść Yanna Martela. Podoba mi się bardzo, a teraz jeszcze dotarło do mnie, że powieść ta jest zekranizowana! Muszę to zobaczyć!
Późnym popołudniem siadłam do maszyny. Dokończyłam zestaw serwet. Duża i 6 małych. Małe były już gotowe, ale duża to prawdziwie DUŻA robota. 
Uwaga, jaki kolor? Czarna! A obszywana i dekorowana nićmi cieniowanymi: od ciemnej szarości po biel. Nici delikatnie się błyszczą, więc wygląd serwet jest bardzo szlachetny i "designarski". Nie ma na nich kwiatków tylko organiczne kształty abstrakcyjne! Ha! Wypełnione różnymi wzorami haftów maszynowych.
Zakończyłam ten komplet i myślę o kolejnym!
Jeszcze godzina tej soboty, co taka fajna jest i zbyt szybko mija....
Idę coś jeszcze zrobić!
Tymczasem wrzucam kilka fotek serwet, które szyłam w wakacje. Uszyć można... wszystko! :D
Italia:

Świątecznie:


Kogutek:
 Mam jeszcze dużo :D

8 komentarzy:

  1. Kochana, jak już wygrasz konkurs w Bydgoszczy :) to zabieram się z Tobą po odbiór nagrody. Wpadniemy na herbatkę do moich rodziców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie herbatka czwartkowa :D
      Rozgrzejemy się, bo to ZIMA będzie! Aaaaa!!!!!!!!! Muszę dodać dużo ciepłych barw do moich obrazów :D

      Usuń
  2. Powodzenia na konkursie!
    Ten włoski but kopie Sycylię. Co na to Cosa Nostra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten but ją podpiera, żeby nie upadła :D

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o "Życie Pi" to film jest przepiękny. To ten jeden z niewielu, gdy obraz przemawia cudowniej niż słowo" - przynajmniej do mnie. Najlepiej na dużym ekranie zobaczyć.
    (bdl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chcę! Na razie jestem pod wrażeniem słowa pisanego! Super!!!! Mam nadzieję, że i film mnie nie zawiedzie! :)

      Usuń