piątek, 1 listopada 2013

Tkaniny


Jakiś czas temu wybrałam się do Ikei, żeby kupić trochę tkanin. Zależało mi na tym, żeby były różnorodne i żeby były bawełniane w 100 % ! Udało się! 
Zdecydowałam się na szarą w róże, które wyglądają jakby były malowane akwarelami! Róże dosyć dużych rozmiarów! Mniejsze są na brzegach tkaniny.
Pasy czarno-białe, oraz plamy w tych samych barwach. 
Ostatni, mało widoczny na zdjęciu oprócz ciepłych szarości i beżu ma także fioletowe pasy.
Eh... mam tyle pomysłów! Czasami pierwszy jest pomysł i do niego szukam tkaniny. Ale czasami jest dokładnie odwrotnie! Widząc tkaninę, wiem co chciałabym uszyć! Deseń lub struktura tkaniny sama podpowiada!
Róże zamierzam wyciąć i naszyć tak, aby odstawały! Prawie 3D! 
Marzą mi się też nowoczesne serwety, bieżniki, które będą na pograniczu rzeźby, czy małych form architektonicznych... ale na razie o tym ... SZA!
Wspominałam już o obrazach na ścianę, z tego medium jakim jest 100% bawełna?
:D

9 komentarzy:

  1. W Ikei można znaleźć tyle fajnych rzeczy, Jako miłośniczka szwedzkiego designu żałuje, że mieszkam tak daleko od najbliższego sklepu, Można co prawda kupić produkty Ikei w Internecie, ale to nie to samo. Ciekawa jestem, co Ci z tych róż wyjdzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z róż stworzyłam okrągłą serwetę, wielkości około 75 cm średnicy. A na brzegach naszyłam róże wycięte z innej części tkaniny. Róże składają się z dwóch warstw, obszyte są białą nicią, a płatki ich "odstają"! I takie zostały przyszyte na brzegi serwety..... Eh, długo by tłumaczyć... zrobię fotkę i wszystko będzie jasne :D To już nie długo!

      Usuń
    2. Aluś, czekamy na te fotki!!!!

      Usuń
    3. Cały czas czekam na tę fotkę :)!

      Usuń
    4. Z fotkami jest taka sprawa, że ciężko zrobić atrakcyjne zdjęcia! :) Coś mam, obejrzę to jeszcze raz - ja idealistka i pewnie dojdę do wniosku, że się nie nadają :) he he he Cierpliwości!

      Usuń
  2. Pozostaje nam tylko czekać na efekty.)
    Może dzisiaj coś się wyklaruje w tym temacie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może :) A już czeka następna tkanina... I aparat :) I czytnik kart szczęśliwie zakupiony (po wywaleniu starej drukarki z wbudowanym czytnikiem)..... Coś się Haniu dzieje! :D Dzięki za wszelkie motywacje i inspiracje :)

      Usuń
  3. Użytkowe dzieła sztuki- TAK! Szycie - NIE! Z przyjemnością popatrzę. Nie pamiętam, kiedy przyszyłam ostatni w życiu guzik. Chyba nawet nie mam igły? A wiesz , co mnie najbardziej cieszy? Twoja radość!
    Zaba

    OdpowiedzUsuń
  4. Użytkowe dzieła, dokładnie to mnie interesuje! Nie tylko to, ale TEŻ i to!!! Co lepsze, moje wykształcenie (pierwotne) to właśnie sztuka użytkowa! Marzeniem moim jest tworzyć elementy wyposażenia wnętrz! Nie tylko obrazy, ale i obrusy, poduszki, także ... obiekty dekoracyjne :D

    OdpowiedzUsuń