poniedziałek, 4 listopada 2013

Wysyłki poniedziałkowe

Moje wszelkie weekendowe wysiłki, w poniedziałek przekształcają się w ... wysyłki!
W tamten poniedziałek, po pracowitym weekendzie nadałam na poczcie przesyłkę z propozycją logo Roku Kolberga. Konkurs typowo graficzny. Pomysłów miałam kilka, ale i tak doprowadzenie tego jednego do formy wyważonej zajęło mi kilka godzin. Potem kodowanie pracy, osobna koperta, wypełnianie papierów... Uf.... Poszła!
Również w tamten miniony poniedziałek spotkałam się z Hanią, bo "Lubię to"! Razem poszłyśmy zanieść moje dzieło niewielkich rozmiarów o tytule "We mgle" na konkurs Galerii Zadra. Rok wcześniej obie brałyśmy udział w tym szemranym konkursie. (Szemrany z powodu tego, że obraz oddaje się za darmo!)
Wtedy, rok temu na wystawie podsumowującej konkurs mój obraz został tak zawieszony, że jedna trzecia była zasłonięta przez piętrzące się katalogi. Każdy z uczestników musiał podejść po katalog, więc razem uznałyśmy z Hanią, że dobre to... bo obraz powoli odsłaniał swoją dolną część i każdemu się pokazywał! Czy ktoś chciał, czy nie!
Dziś, w poniedziałek nadałam przesyłkę listową, zawierającą kartę zgłoszenia i CD z cyfrowym zapisem trzech obrazów. Gdzie wysyłka ma dotrzeć? Do Bydgoszczy! Na Konkurs Malarski im. Leona Wyczółkowskiego.
Czy tak będzie w każdy poniedziałek?
:D
Najgorzej to z tą ciemnością ogarniającą mnie. Tak wcześnie, a tak ciemno! Wczoraj nie udało mi się zrobić zdjęć obrusów, w świetle dziennym, na dworze! Aparat wyraźnie wskazywał, że jest za ciemno i nie mógł złapać ostrości, potem zaczął padać deszcz.....
Kabhi khuśi kabhi gham


9 komentarzy:

  1. Są bardziej szemrane konkursy, do których trzeba dopłacać żeby wziąć udział. Więc Zadra jeszcze w miarę przyzwoicie się trzyma. I uczestnik dostaje wielki ilustrowany katalog :) z kosmicznymi kolorami tych ilustracji :) Dasz obejrzeć ? :D
    pozdrawiam i trzymam kciuki za dobre wyniki :)
    hs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, masz rację! Zapomniałam o tamtych płatnych! Tamte są szemrane! Przepraszam Cię, Galerio Zadro! :) Zapomniałam o tamtych, bo przecież płatne zgodnie bojkotujemy :)
      Pójdziesz ze mną na wernisaż (ach, wernisaż.....)?
      :D

      Usuń
    2. To już ustalone i postanowione :)
      Idę :D

      Usuń
  2. Życzę Ci wielu takich poniedziałków z wysyłką. Powodzenia na konkursach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, przyszły poniedziałek jest wolny i poczta nieczynna.... Ale jest konkurs na exlibris biblioteki, może jakoś zdążę wysłać poponiedziałkowo? Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kochajmy artystów... i powodzenia w składach komisyj wszelakich, bo dzieło może być pierwsza klasa, ale wybory laureatów owych komisyj szacownych- niezbadane- Zosia, która do powyższych szczęście miała rzadko ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda! Dlatego, jeśli wizja komisji mocno odbiega od mojej - nie przejmuję się i biorę się za kolejne działania w innych konkursach :D Konkursy traktuję jako motywację do działania. Termin mnie ciśnie, więc się sprężam! Ot, co!

      Usuń
  4. Wysyłaj, wysyłaj! W końcu coś z tego musi wyniknąć. Co do ciemności, to ta zewnętrzna jest upierdliwa wielce ale gorsza jest ta w środku, w człowieku.
    Buziaki!
    Zaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłam :) Czasem zapominam, że wysłałam he he! Ciemność zewnętrzna wpływa jednak na ciemność wewnętrzną! Eh... Bronię się, ale "marud" włączony! Ściskam Żabę!

      Usuń