sobota, 28 grudnia 2013

Pomysły

Odpoczęłam od pracy etatowej. Teraz czuję, że mogę dużo! A nawet więcej! Czy ten stan utrzyma się długo? Oby!
O braku pomysłów nie ma mowy! Brak czasu, brak chęci, brak motywacji - tak, ale nie brak pomysłów! Teraz jednak udało mi się złapać równowagę, wenę również! Trzymać mocnoooooooooooo!
Lubię różne poradniki "okołoszyciowe" i "okołoplastyczne"! Mam ich sporo! W tym roku Gwiazdka przyniosła mi do kolekcji kolejną książkę tego typu! Jest świetna, bo łączy się z tkaniną! A tę nade wszystko uwielbiam!  Zaraz po malarstwie!
Nie wszystkie pomysły z tej książki odpowiadają mi pod względem plastycznym , ale ze względu na sposób wykonania TAK! Przy pomocy maszyny do szycia można nawet zrobić koronkę!

Z ciekawszych książek poradnikowych mam jeszcze "Stemplowanie darami natury", "Układamy mozaiki", "Ozdabiamy koralikami", "Oryginalne torebki", "Haft wełną od A do Z", "Modelowanie z masy solnej", "Patchwork dla ambitnych", "Kwiaty z papieru" oraz "Światło i papier - 15 niepowtarzalnych projektów papierowych abażurów, lampionów, latarenek i parawanów"!
Jak utrzymać zapał do pracy!? Gdyby tak można żyć działając plastyczne i spalać się w tej dziedzinie...

2 komentarze:

  1. Biżuteria tekstylna to dobry pomysł. Ostatnio kupiłam szary, rozpinany sweterek, na który zwróciłam uwagę tylko dlatego, że miał przyczepioną filcową broszkę - wściekle czerwony kwiatek. Potem okazało się, że to tylko dekoracja ale pani ekspedientka zaproponowała mi inną tekstylną broszkę w kolorze szarym. Z szarym kwiatkiem całość prezentuje się elegancko. Tej czerwonej pewnie bym nie nosiła, ale swetra też bym nie kupiła. Myślę, że takie dodatki dobrze się sprzedają. Powodzenia w realizacji pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Już się napaliłam. Czasem zwykły sweterek nie zwraca uwagi, dopiero mały dodatek go wzbogaca! I jeszcze to, że wspomniany sweterek można odmienić - dodając broszkę w podobnym kolorze, czy w kontrastowym! Muszę od czegoś zacząć :D Serwetki są fajne, ale to nie jest rzecz, którą ciągle się zmienia! Trudne są też do prezentacji! Jak sfotografować dobrze serwetkę?
    Biżuteria daje duże możliwości kreacji: szycie, malowanie, wycinanie wszystko to można zastosować pracując z tkaniną! I niewielkie rozmiary tych "dzieł" są zachęcające! It's a good idea :D

    OdpowiedzUsuń