środa, 4 grudnia 2013

Uroki i trudy



Animacja! To, co żywo mnie interesuje! Coś się zmienia, zaskakuje.  Bardzo inspiruje!
Małe zmiany, lekkie drgnięcia i plamki - bardzo subtelnie. Przebarwienia i przenikanie warstw. Nagle przychodzi wielka fala i burzy wszystko, co dotychczasowe, ale... nie tylko burzy! Buduje nowe! Inne! Czy lepsze?
Czułam, że przede mną wspaniałe widowisko, pełne znaczeń i zwrotów akcji! Tak, byłam widzem! Przeżyłam to! Czy to wspaniałe uczucie? Tak! Twórcze, pełne uroku!
Ale też trudne. Bo dla wszystkich innych będących na zewnątrz, to tylko... zwyczajne pozbywanie się kurzu i błota z karoserii samochodu na myjni przy ul. Puławskiej....

5 komentarzy:

  1. chyba nie mam wyobraźni. Bo do końca czytałam, żeby mi się to wyjaśniło. A mąż-absolwent od razu mi powiedział, że to szyba :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno jest wszędzie, tylko nie wszyscy posiedli dar dostrzegania go. Przypomina mi to obrazy malowane techniką EBRU
    http://www.youtube.com/watch?v=azqBULCfAFk

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie był może dobry przykład. Ten jest lepszy
    http://www.youtube.com/watch?v=llLlFcq3K3U

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne!!!! Dzięki! Bardzo inspirujące! Już bym chciała tak malować :D

      Usuń