poniedziałek, 6 stycznia 2014

Komiksowo

Od 3 dni siedziałam nad komiksem. Nie jako czytelnik, jako autor!
Znowu konkurs mnie zmotywował do pracy. Tak to jest, że potrzebuję konkretnego terminu i celu, żeby zacząć działać szybciej i efektywniej!
I oto powstało 8 plansz. Narysowałam wszystko odręcznie, potem barwiłam w Photoshopie poszczególne postaci i przedmioty. Przyjemne zajęcie!
Potem to wszystko, czego nie lubię - drukowanie, naklejanie opisów, pisanie konspektu, nagrywanie płyty itp. Udało się wszystko skompletować!
Jutro wysyłam przesyłką priorytetową!
Nie mogę wiele zdradzić, ani pokazać planszy. Tak jest w regulaminie konkursu! Zero publikacji, nawet w internecie!
Powiem Wam tylko, że dużo zielonego w tym komiksie, oj... dużo :D
Kto mnie zna, ten wie...

3 komentarze:

  1. Good luck. Mam nadzieję, że kiedyś to zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma problemu :) Można przecież w formacie pdf. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam nadzieję, że ujrzę to cudne dzieło!

    OdpowiedzUsuń