niedziela, 12 stycznia 2014

Makowy Świat

Ja tak już mam, że jak daję prezenty to ... bardzo długo ich szukam, dobieram do gustu Obdarowywanego, a najczęściej robię je własnymi rękoma! Z sercem! 
Ostatnio zaprosiła mnie Małgosia na kawę. Okazja była świetna - zakup mieszkania.
Czasu nie miałam wiele, ale po dwóch dniach poszukiwań, udało mi się kupić gładkie białe filiżanki o ciekawym kształcie! Na nich w ciągu kilku godzin namalowałam maki! Mój ulubiony motyw!


Kiedy farbę już utrwaliłam, zaczęłam się przygotowywać do zapakowania prezentu. Przymierzałam różne papiery, przezroczystą folię i dekoracyjną flizelinę - żadna z tych rzeczy mi nie pasowała. Chciałam, żeby opakowanie stanowiło całość z filiżankami! Wzięłam jeden z arkuszy papieru do form krawieckich, owinęłam pudełko z porcelaną i .... namalowałam akrylami motyw z filiżanek! A więc.... MAKI!
W ten sposób powstało opakowanie oryginalne, w pełni spełniające moje wymagania!


Lubię maki!

8 komentarzy:

  1. Cudowny prezent!
    Pogaduchy przy kawie - sama przyjemność :).
    Ech, tylko z kupnem mieszkania większy problem ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, dziś zakup mieszkania to nie jest przyjemność, to problem!

    OdpowiedzUsuń
  3. moje maki kochane :) od nich się zaczęło :) cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Poppies
    The poppies send up their
    orange flares; swaying
    in the wind, their congregations
    are a levitation
    of bright dust, of thin
    and lacy leaves.
    (......) - " Poppies" by Mary Olivier (American poet, born 1935)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki talent, to wyjątek! Taki talent - to majątek! Jak to jest, że jednych los obdarzył wodospadem kreatywności a inni stoją przed zlewem i dumają , w która stronę kran się odkręca ?
    Buziole, artystko niestrudzona, choć doświadczana przez alergię. Może na nowe farby jakieś?

    Zaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaba, i mnie się zdarza stać nad zlewem i dumać nad tym kranem :D Farby nowe? Wykluczone, podejrzewam...cytrusy :D

      Usuń
  6. Super Alciu;) Jak ja się przeprowadzę na inną placówkę, to zapewne też Cię zaproszę na kawę;) a moje ulubione kwiaty to stokrotki;)... maleńkie, mało widoczne, ale mają złote serca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze wiedzieć! Stokrotki, zapisuję w pamięci ! :D

      Usuń