wtorek, 7 stycznia 2014

W sklepie

Od grudnia minionego już roku, starałam się o przyjęcie w poczet projektantów do trzech sklepów internetowych, zajmujących się sprzedażą rękodzieła, w szeroko pojętym znaczeniu! Na tych znanych portalach jest mnóstwo świetnych ciuchów z pomysłem, dodatków miliony, typu torebki, broszki, naszyjniki, elementy które ubogacają wnętrza domów... wszystko!
Dwa sklepy nie wyraziły zainteresowania, ale jeden tak!!!!!!!!!!!!!
:)
Radość jest wielka!

Jak tylko doczytam szczegóły, uzupełnię profil projektanta, wystawię pierwsze rzeczy to dam znać!

Poniżej zdjęcie, tuż przed oddaniem malowanych kubków do punktu informacji w Częstochowie, gdzie mają mały sklepik.






6 komentarzy:

  1. Jeden z Twoich kubków wyemigrował do Szwecji. Mam nadzieję, ze nadal tam jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ciekawe kto w nim pije :D Fajnie, że kubek wzięłaś za granicę! :D Mogę się zatem chwalić, że "ceramika ręcznie malowana przeze mnie jest w prywatnych kolekcjach w Polsce i w krajach Europy" .... Czy nie dawaliśmy kubków w ramach Comeniusa? To by znacznie poszerzyło kraje z kolekcjami :D he he

      Usuń
    2. Ja tam nie jestem ciekawa...

      Usuń
  2. Był zielony i była na nim chyba Brama Twardowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli trochę Złotego w Szwecji :D Byłam nie tak dawno na prezentacji i spotkaniu z podróżnikami. Przedstawiali Szwecję właśnie! Wyszłam zachwycona! Drewniane cudne domki... marzę o takim!!!!!

    OdpowiedzUsuń