poniedziałek, 24 lutego 2014

Jawa 50

Warto marzyć! 
Czy marzenia się spełniają? Niektóre tak!
Zwłaszcza takie małe i zwykłe! Jak np. motorower JAWA sprzed 41 lat... Ot, kaprys!
A ile walki, poszukiwań, starań, działań...
Lubię się uczyć nowych rzeczy np. nowych technik malarskich czy tych, które pozwalają animować nieruchomy obraz. To fascynujące! 
Od dawna chciałam nauczyć się jeździć na motorze, ale jakimś mniejszym! Duże maszyny mnie przerażają! (Przynajmniej na razie!) I uczę się! Umiem już jechać, zmienić jedynkę na dwójkę i z powrotem na jedynkę! Wiem gdzie jest gaźnik, wlew paliwa, świeca oraz platynki!
Podczas pierwszej jazdy zaliczyłam "glebę" i leżałyśmy w trawie - Ala na Jawie!
Na szczęście prędkość nie była zawrotna, nic się nie stało.
Lubimy się!


10 komentarzy:

  1. Kochana, spełniaj wszystkie swoje marzenia!
    Szczęście i radość od Ciebie biją z daleka :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze dużo marzeń, wydaje mi się, że one związane są mocno z finansami, a może nie?
    Powinnam spojrzec na to od nowa, inaczej na świeżo!!!!!!!!!!
    :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To strach teraz iść na spacer nad Amerykan. Gratuluję odwagi i wiedzy technicznej. Gaźnik-maźnik, platynki ... Co to takiego???! Nie wiem i nie chcę wiedzieć.
    Alice, you are great!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak daleko się nie zapuszczam :) he he Muszę poczuć, że panuję nad maszyną! A to jeszcze potrwa! :) Chętnie umówię się z Tobą nad Amerykanem :) Bez strachu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie jesteście boskie :)) Wyglądacie razem idealnie - jeszcze jak byś miała ten naszyjnik na sobie, moje szczęście z Waszego szczęścia byłoby potrójne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobimy to! Jawa świetnie nadaje się jako tło do sesji fotograficznych (gorzej z sylwetką "przerośnięte" C czyli F) :D

      Usuń
  6. Nie marnujesz ani chwili z życia. To dobrze. :)

    Zaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie zbyt krótkie, żeby wszystkiego zasmakować, nauczyć się - wybieram co mogę z "wachlarza" możliwości :)

      Usuń
  7. A pogoda sprzyja:)) Jeździłam kiedyś tam na motorowerze Romet, ale frajda- to trzeba przeżyć samemu ;)) zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romet też bajer :) Tak, to frajda i trzeba ją przeżyć samemu :) Lubię takie szaleństwa!!!

      Usuń