niedziela, 20 kwietnia 2014

Świątecznie

Świętujecie?
Moje haftowane kartki doszły do Was! Otrzymałam smsy, e-maile  oraz podziękowania słowne! Cieszę się! Lubię sprawiać innym radość!
A na stronie gminy Gołcza, wnętrze kartki ode mnie zostało zeskanowane i opublikowane na stronie urzędowej!!! :)
Szkoda, że bez dekoracyjnych pisanek! Ale i tak cieszę się bardzo!!!
Nie piszę wiele, bo dużo się dzieje! A Jawę palę co dzień!
:)
Świętujmy....

Dziś, w dzień poświąteczny życzenia zostały zdjęte ze strony.... Ale były! Jest radość! 
Okazało się, że mąż mój przezorny zrobił "zrzut" ekranu tej internetowej publikacji. Oto ona:

 

2 komentarze:

  1. Wójt porządny chłopak skoro pochwalił się karteczką! Super. Dobrze robić takie zaskakujące niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mąż jeszcze porządniejszy, że zrobił zrzut! Brawo Krzysiek :)!
    Ps. Tak po cichu miałam nadzieję, że któreś z Was zrobiło coś takiego.

    OdpowiedzUsuń