niedziela, 15 czerwca 2014

Haft... haft...

Poszukuję idealnego zestawu kolorów i wzorów. To takie przyjemne!
Wczoraj pojechałam do raju, to znaczy do sklepu z tkaninami!!! Kupiłam "łączkę" na spodnie, podszewkę i czarny len na spódnicę.
Spodnie już uszyłam! Również wczoraj. Zostało mi trochę tkaniny, więc będzie jeszcze apaszka, rękawy do bluzki, może tkaninowa szeroka taśma, na którą nawlekę drewniany koral, może brosza.
Teraz planuję spódnicę z czarnego lnu w haftowane wzory. Myślę o tym, żeby wyhaftować karczek przy spódnicy. Papierowe formy zrobiłam dzisiaj. I teraz szukam tych wzorków... Chcę, żeby haft był kolorowy, takie nowoczesne "na ludowo"! Zobaczymy :)

PS1. Do 20 czerwca ma być wiadomo, które prace biorą udział w Biennale Tkaniny w Krośnie. Wysłałam dwie propozycje.
PS2. Znalazłam kilka konkursów, do których się palę! To poetyckie i na animację do muzyki! Już widzę jak ożywiam tłusty pastel i skanuję wielokrotnie!

8 komentarzy:

  1. Spódnicę już widzę oczyma wyobraźni i wiem, że będzie piękna!
    A że moja wyobraźnia jest ograniczona, a Twoja nie, więc z pewnością będzie PRZEpiękna :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Martwię się tylko o przeszkody techniczne (czytaj mało rozwinięte moje umiejętności krawieckie), ale spokojnie...... pracuję nad tym. Z każdą kolejną uszytą rzeczą wierzę w postęp mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie przeszkody to dla Ciebie żadne przeszkody!
      Jak już byłaś na rozdaniu nagród w swojej sukience to i do Krosna pojedziesz w swojej spódnicy :)!

      Usuń
    2. Wciąż nie mam informacji czy Jury chce moje prace czy nie. Mają czas do 20, a więc czekając ....szyję :)

      Usuń
    3. Szyj, szyj, żebyś mogła w pięknej spódniczce odebrać nagrodę :)!
      Zakwalifikowałaś się, gratulacje!!!!!

      Usuń
    4. Akurat byłoby super :) Bo konkurs to biennale tkaniny lnianej, a moja spódnica z lnu przecież :)

      Usuń
  3. Poszukiwanie idealnego zestawu kolorów to jest to CO TYGRYSY LUBIĄ NAJBARDZIEJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianką dla Tygrysa może być to, że ... takich zestawów idealnych może być ..... dużo :D

      Usuń