poniedziałek, 28 lipca 2014

Malarstwo i motoryzacja

Kiedy czujecie wolność?
Taką prawdziwą wewnętrzną!
Ja wtedy, kiedy przemierzam ulice i uliczki, trakty i drogi w wybranej przez siebie kolejności, bez planowania.
Pieszo, kiedy poznaję nowe miasto.
Samochodem, kiedy jadę pierwszy raz jakąś trasą liczoną w setkach kilometrów albo chociaż w dziesiątkach.

Na Jawie!
Kiedy przemierzam nieduże odległości, wiatr wieje, odczuwam zmiany temperatury, słyszę ryk silniczka o mocy 3,5 KM, zmieniam biegi nogą, a sprzęgło naciskam ręką (czyli odwrotnie jak w samochodzie), jak zbieram zakręt, jak wyprzedzają mnie wszyscy (rowery jednak nie mają szans), jak facet na wypasionym motocyklu pokazuje mi kciuk do góry - docenił moją miłość do starych motorowerów!
To jest wolność! Moja wolność ma na imię JAWA! :)
Jak widać poniżej można tę miłość połączyć z miłością do malarstwa!




5 komentarzy:

  1. Jadąc powinnaś śpiewać piosenkę "BORN TO BE WILD"
    http://www.youtube.com/watch?v=rMbATaj7Il8

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłuchałam z przyjemnością! Jest super! Ale jeszcze bardziej ekstra są motocykle tam występujące! Eh... a mój to tylko... motoROWER :) I nie ma tego basowego dźwięku silnika! Ale, ale...... są pozytywne zmiany w polityce motoryzacyjnej, ostatnio to weszło....osoba, która ma ponad 3 lata prawo jazdy kat. B może jeździć motocyklem o pojemności do 125 (wcześniej do 50), to daje nowe możliwości!!!!!
    Zatem, takim cudem też bym mogła.....
    http://www.motorstown.com/images/suzuki-125-marauder-04.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ci się piosenka spodoba. Filmik obejrzałam i czuję jakbym Cie prawie widziała w realu.Może kiedys zmienisz Jawę na coś, co ma wiekszą moc.
      Chętnie bym się przejechala Harleyem ale jako pasażer....

      Usuń
  3. Jako pasażer jedzie się super, zwłaszcza na dużych motocyklach! Na małej Jawie (w czeskich filmach mówią o niej "Pincek", nie wiem czy to od tego, że to Jawa 50?) zawiozłam Krzysztofa do sąsiedniej wioski Gorzków. Najgorzej jest ruszyć z kimś, zupełnie inna sterowność wtedy jest! Trudniej! Ale... fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty, Jawa i obraz - to moje ulubione zestawienie :).

    OdpowiedzUsuń