piątek, 4 lipca 2014

Paczka do Krosna

Wczoraj wysłałam prace do Krosna. Oto dowód: Ala z paczką.


Pierwsze lśnienie poczułam, kiedy otrzymałam zaproszenie do udziału w 8 Biennale Tkaniny Artystycznej w Krośnie. Potem trochę dumania, zastanawiania się, szkicowania, gestykulowania - ruchami rąk oddaję ideę tłumacząc my_husband jak to mogłoby wyglądać. 
Następna faza: farbowanie, mieszanie w garnku, połów i suszenie!
Kolejna: szycie, szukanie najlepszych form, kolorów i linii.


Była też faza konstruowania poprzez klejenie:


W paczce, którą widzicie na pierwszym zdjęciu niosę do punktu przesyłek kurierskich dwie prace:
"Przepływ myśli"


oraz "Welon Matki Natury"


Jak tylko paczka dojdzie złapię oddech spokoju.

11 komentarzy:

  1. Powodzenia! A kiedy ogłoszenie wyników?

    OdpowiedzUsuń
  2. 22 sierpnia jest otwarcie wystawy, wtedy też będą podane wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, no to czekam niecierpliwie na wyniki. Wieniec jest cysto piknie poetycki. :)
    Buziole od Zaby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jeszcze trochę czasu :) Nie poganiajmy zegara, bo wtedy już będzie koniec sierpnia, lata, wakacji! :)
      Ściskam Żabę :)

      Usuń
  4. Za Myślami troszkę nie nadążam ale Welon ... bardzo mi się podoba :)




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo myśli są takie, że trudno za nimi nadążyć ..... ;)

      Usuń
  5. Ligia ...oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdzam przesyłkę na stronie kuriera, a tu "brak rezultatów".... już oddech mój spokojny nie jest......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, wyszło, że jest w trasie, mam nadzieję, że jutro już dojdzie do adresata!

      Usuń
  7. Doszła! Według strony kuriera, zaraz napiszę do organizatora z pytaniem, czy doszła przesyłka ode mnie... To bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń