sobota, 30 sierpnia 2014

Biennale Tkaniny

22 sierpnia 2014 roku odbył się wernisaż połączony z ceremonią wręczenia nagród 8 Międzynarodowego Biennale Tkaniny Lnianej "Z krosna do Krosna" w Galerii BWA w Krośnie. Na biennale swoje prace nadesłało 84 artystów z 9 krajów.
Nie byłam na wernisażu (choć otrzymałam zaproszenie), ale z zapałem przeglądałam strony internetowe, w poszukiwaniu zdjęć, relacji i wrażeń z tego ważnego wydarzenia, w którym brały udział również moje prace uszyte z farbowanego lnu.

"Welon Matki Natury" 

 "Przepływ myśli"

Z przyjemnym uczuciem dopisałam udział w wystawie do moich osiągnięć.
Główną nagrodę zdobyła Barbara Nachajska-Brożek za pracę pt. "Majdan". Poza tą nagrodą Jury przyznało jeszcze 3 inne - równorzędne i 6 wyróżnień. Wspaniale! Czekam teraz na opasły katalog pełen inspiracji i niespodzianek lnianych.
Kto chce obejrzeć nagrodzone prace i poczytać o tym wydarzeniu - podaję link:
http://www.muzeumrzemiosla.pl/index.php?page=artykuly&id=238

2 komentarze:

  1. Wspólczuję jurorom tego konkursu, bo było tak wiele świetnych prac, że dokonanie wyboru tych najlepszych musiało być niezwykle trudne

    OdpowiedzUsuń
  2. To trudne zadanie. Kiedy proszą mnie, żebym oceniła prace dzieci w konkursie plastycznym to mam dylemat i poczucie, że sprawiedliwość to ulotna sprawa!

    OdpowiedzUsuń