wtorek, 26 sierpnia 2014

Gorąco!!!

Tak, było gorąco i nie na dworze, tylko u mnie!!!
Sierpień jest wspaniałym miesiącem, dużo dobrych konkursów artystycznych ma miejsce właśnie teraz! Ale sierpień się kończy, a wraz z nim upływają terminy składania prac - stąd ten GORRRĄC!!!
Atmosfera przypomniała mi studia!
Dużo roboty, mało czasu, wszystko naraz!
"Jechałam" na dwa komputery - na jednym renderował się film, na drugim drukowałam komiks o żabie, a potem tworzyłam grafiki do piosenek Jeremiego Przybory! Międzyczasie robiłam jeszcze kadry pastelami do drugiego filmu! A wiadomo, aby ożywić rysunek to ... trzeba zrobić ich naprawdę dużo! 
Wypełniałam też karty zgłoszenia, drukowałam karteczki z podpisami na plansze komiksu i na grafiki komputerowe!!! O matko!!!!!! Potem pakowanie! Nie jest prosto porządnie spakować grafiki o wymiarach prawie 50x70! I podróż na pocztę, w niedzielę! Tak, jest tu taka poczta czynna zawsze! W towarzystwie łatwiej mi było donieść wszystkie przesyłki! I deszcz padał!
O pastelowym filmie nie wspomnę, planowałam go skończyć o godz. 15, potem o 18 jeszcze nie skończyłam, wyrobiłam się około 21.... Taka sytuacja!
Moje prace dotarły na: 
-  25. Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi - konkurs na krótką formę komiksową;
- Ogólnopolski Konkurs Plastyczny na ilustrację do tekstu piosenki Jeremiego Przybory - Kutno;
- Festiwal Screen & Sound Fest. - Let's See The Music - międzynarodowy projekt o charakterze otwartego konkursu na wizualizację filmową utworów muzycznych.(to tutaj złożyłam dwa filmy, jeden z "nóżkami", a drugi rysowany pastelami).

2 komentarze:

  1. Alu, jesteś człowiekiem Renesansu, jak Leonaro.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że mogłabym dużo..... ale ... w sumie może lepiej zająć się porządnie 3 dziedzinami niż wszystkim po trochu....
    Ale te inne też takie wciągające.....
    :) Trudny wybór!

    OdpowiedzUsuń