piątek, 22 sierpnia 2014

Nieborów

To wczoraj!
Nieborów przedstawił mi się jako przepiękne miejsce! Cieszę się, że Beata (którą pozdrawiam tutaj!) wpadła na ten pomysł!
Architektura pałacu - pełna niespodzianek - wnętrza urządzone w różnych stylach, niektóre trafiające do mnie, inne... jak na mój gust przeładowane! Ale... każde ciekawe!!!
Globusy o ponad metrowej średnicy zachwyciły mnie na długo!
Dużo zdjęć robiłam w lustrach! Lubię takie niedopowiedzenie, szkic, przenikanie! Wczoraj przed południem było dosyć pochmurno, z tego powodu zostały zapalone lampki. Nastrój romantyczny, malowniczy, melancholijny, poetycki!
Jeden dzień, a wrażeń tyle... że trudno mi je tutaj wszystkie upchnąć od razu. Będę wspominać i zestawiać impresje!Przecież byłyśmy również w Arkadii! Pejzaże takie wspaniałe, że .... malować się chce!!!! Teraz! I czytać o tym miejscu, ludziach....
Kocham nowe miejsca! Czuję prawdziwą radość ze zwiedzania! Chłonę całą sobą!!!

4 komentarze:

  1. Ta Twoja radość jest zaraźliwa! To jednak pozytywna infekcja.Pozdrówka od Zaby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim miejscu i w towarzystwie trudno się smucić :) Chociaż miałyśmy też z koleżanką chwile refleksji :)
      Ściskam Żabę!!

      Usuń
  2. Nigdy tam nie byłam, a szkoda. Jest jeszcze wiele miejsc do odkrycia i to wcale nie tak daleko. Zdjęcia w lustrach to coś, co bardzo lubię robić.
    A za oknem dziś LISTOPAD......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze bardzo wiele miejsc na mapie, których nie odwiedziłam! Niestety jest wśród nich np. Poznań!!!
      Dziś listopadowej pogody ciąg dalszy....

      Usuń