czwartek, 7 sierpnia 2014

Nóżki


Inspiracją może być wszystko!
To jest wspaniałe, bo daje dużo możliwości!
To jest straszne, bo trzeba umiejętnie wybierać z tego zbioru, który śmiało możemy nazwać sklepem z 1001 drobiazgów!
Oto nóżki, zwyczajne ludzkie nóżki na szarej asfaltowej ulicy. 
Czy one nie są jakoś dziwnie odwrócone?
Nie!
To moje nóżki, z perspektywy z jakiej je widzę codziennie!
Takich ujęć mam kilkadziesiąt!
Również filmowych! Te ostatnie zwiększyłam w ostatnich dniach o kolejne! 
Nóżki idące szybko, nóżki leniwe, nóżki biegnące lub błądzące!
Nóżki w dżinsach, w zwiewnych spódnicach, w kwiaciastych spodniach!
Nóżki w metrze, w tramwaju, na ruchomych schodach, na chodniku i trawniku.
Ot, taka inspiracja...
Zbliża się konkurs filmowy WIELKIMI KROKAMI!

           

7 komentarzy:

  1. Fajne nóżki:) A kiedy konkurs i jaki ten konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.screenandsound.pl/o-festiwalu

      Usuń
  2. Nie mogę zobaczyć jak wyglądają moje nóżki z tej perspektywy, bo brzuch zasłania, hahahhahaha!

    Zaba w stosach makulatury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychyl się trochę, Żaba, dasz radę :)

      Usuń
  3. A myślałam, że nóżki moga być tylko w galarecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzisz, a ja zapomniałam właśnie o tych w galarecie! To jest pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie zaległości, że aż wstyd :(!
    Co z konkursem filmowym?

    OdpowiedzUsuń