czwartek, 23 października 2014

Inspiracje kolorem

Dawno miałam napisać o interesującej stronie (którą podała mi Marta).
Dotyczy KOLORÓW!
Ileż to razy zastanawiamy się, jakie kolory dobrać ze sobą, żeby dobrze wyglądały na przykład przy urządzaniu wnętrza mieszkania!?
Koniec problemów!
Oto wspaniała strona! Nawet dodałam ją do ulubionych na moim blogu (pasek po prawej)! Te zestawy kolorów są inspirujące nawet przy tworzeniu obrazów! 
Widzę, co mogłabym namalować w danym zestawie! Kwiaty, pejzaż czy martwą naturę!
Inspirujcie się do woli i chwalcie się tym!!!
http://design-seeds.com/

3 komentarze:

  1. Super! Ja zawsze mam problem z doborem kolorów i wtedy Karol przychodzi mi z pomocą, bo ma jakiś program graficzny, w którym dobiera się kolory.
    Z pomocą tego programu wybieraliśmy kolory ścian. Niestety po skończonym remoncie okazało się, że drugi raz nie wybralibyśmy tych kolorów :).

    OdpowiedzUsuń