piątek, 3 października 2014

Pomysł na zdjęcie!

Jakie macie pomysły na zdjęcia?
Ja lubię robić cienie i odbicia w lustrach!
Miałam koleżankę na studiach, która fascynowała się zmarszczkami asfaltowymi i kolekcjonowała je zawzięcie. Czasem je robię też, ostatnio z rok temu w Krakowie na deptaku przy Wiśle...
Kiedy pod koniec sierpnia wybrałyśmy się z Beatą na zwiedzanie Nieborowa, zauważyłam coś ciekawego! W jednym z wnętrz Beata stanęła centralnie pod pięknym żyrandolem, aparat wzięła przed siebie - trzymała go po prostu na rękach, a on swoim okiem-obiektywem spojrzał od dołu na żyrandol i CIACH - zrobił fotkę!
Jakie efekt?
Wspaniały! 

Okazało się, że Beata dawno już tak robi zdjęcia żyrandolom i ma ich całą kolekcję! Przysłała mi kilka fot! I za jej pozwoleniem publikuję je tutaj! Pomysł jest świetny!!!! Już po wyglądzie tego elementu wyposażenia wnętrz można domyślić się stylu, w jakim zrobione jest całe wnętrze!
A żyrandole piękne - jak gwiazdy, śnieżynki, jak biżuteria! 
Wprowadzam w nawyk takie fotografowanie wnętrz! Dzięki, Beata!!! :)








4 komentarze:

  1. Jeszcze odbicia w kałuży i nocne odblaski mokrego miasta.... rozmarzyłam się

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Mam gdzieś zdjęcie żyrandola z Wieliczki, które zrobił dla mnie przewodnik, który oprowadzał nasza grupę.

    OdpowiedzUsuń