poniedziałek, 22 grudnia 2014

DaWanda

Ostatnio idąc Chmielną (bardzo lubię tę ulicę) załapałam się na "rozdawajkę". Dostałam płócienną torbę i katalog sklepu DaWanda. Może ktoś zna?
www.dawanda.pl
To podobne miejsce do Pakamery i Decobazaaru, gdzie można kupić rękodzielnicze dziełka, niepowtarzalne i pomysłowe. Z katalogu dowiedziałam się, że DaWanda działa w 7 europejskich krajach, a liczba wszystkich projektantów to 190 tys.! W Polsce wystartowała w roku 2012.
Spośród zdjęć, które udostępniono w katalogu moją uwagę zwróciły:
- kolczyki z betonu, teraz już niedostępne, ale za to można zobaczyć ideę tego projektu "Betonlove" na przykładzie naszyjnika http://pl.dawanda.com/product/45195714-naszyjnik-z-betonu-betonlove
- spódnica szara z różową, czy raczej "biskupią" podszewką (ktoś kupił i już nie ma!)
- kołnierzyk filcowy jak z origami, nowoczesny i bardzo - jak dla mnie - architektoniczny wręcz! Cudny! Nie wiem czy założyłabym go na swoją krótką szyję, ale jako przedmiot mnie zachwyca! 
http://pl.dawanda.com/product/33768045-catterpillar-collar-waniliowy-
- pierścionek z żeglarskim akcentem.... jest to LINA!!! O pięknym kolorze! http://pl.dawanda.com/product/41810778-Nautical--srebrny-pierscionek-zielen-seledynowa
Katalog przeglądałam wielokrotnie.... Poddałam się nawet marzeniom... Moja pasja łączenia plastyki z szyciem w końcu da jakiś efekt? A może znowu za dużo myślałam, zamiast po prostu zacząć robić to, co w głowie kiełkuje od dawna? 
Czy mogłabym stać się jednym z wielu na DaWandzie projektantem???
Ten katalog to maleńka kropla w morzu, czy raczej oceanie przedmiotów pięknych, zaskakujących, zabawnych czy dziwnych! Jeśli coś wyszperacie, podeślijcie link! Pochwalcie się, co Wam się podoba!

9 komentarzy:

  1. Kołnierz super - caterpillar to po angielsku gąsiennica, tu jest przez dwa "t" - catterpillar, może celowo? Mnie się podoba wisiorek z dmuchawcem. Jasne, że nadajasz się na projektanta takich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi mów, znaczy PISZ :) Uwierzę, a potem wezmę się do roboty :) :) :) Cierpię na mnogość pomysłów, a powinno się może zacząć od 1-2 rzeczy i rozwijać się :) Nieee wieeem....

      Usuń
  2. Tak się zasugerowałam, że napisałam gąsienica przez podwójne n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy mówią przez podwójne "n". Ładnie wygląda :)

      Usuń
  3. http://www.oddee.com/item_96683.aspx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe! I te łzy..... miejmy nadzieję, że to ze szczęścia! Okolice oczu - nowe miejsce na biżuterię! Uszy to norma.....
    Niektóre obciachowe te rzeczy, ale...... inspirujące!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam pewna, że już kiedyś podsyłałaś coś do DaWandy! Pani Niteczka sprzedaje tam swoje zabawki. Może i Ty zaczniesz współpracę z DaWandą. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobre postanowienie na Nowy Rok :) Ciekawe czy mnie zechcą!??

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko spróbowaliby nie zechcieć ;). Muszą. Nie ma innej opcji.

    OdpowiedzUsuń