wtorek, 23 grudnia 2014

Kartki świąteczne

Kartki uszyte przeze mnie, w tym roku w liczbie 20, zostały wysłane w trzech turach. Udało się! Mam nadzieję, że doszły! Pierwszy raz wysłałam kartkę do Watykanu! :)
Papier pomalowałam złotą farbą akrylową. Motyw choinki zszyłam z dwóch tkanin - z jasnym i ciemnym tłem - i udekorowałam perełkami złotymi, białymi lub przezroczystymi koralikami. Były różne wersje kartek. Choinka została wypełniona, tak żeby była "bogata" i "dostatnia"!
Aby przeczytać życzenia trzeba odwiązać czerwoną wstążkę! 


Wszystkim, którzy odwiedzają mój blog życzę Wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. I wzajemnie Alu :) Przepiękne zrobiłaś kartki. Każdego roku są wyjątkowe i chyba z każdym rokiem lepsze. Pozdrawiam i Wesołych

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podobała. Na Wielkanoc też coś wymyślę :) Ściskam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! I tyle w nich serca :).

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 sztuk zrobiłam, ale to MAŁO :)

    OdpowiedzUsuń