czwartek, 1 stycznia 2015

Urodziny

Kiedy Nowy Rok się zaczyna, niektórzy mówią zmartwieni "Ojej, człowiek znowu o rok starszy" i nieważne kiedy  mają urodziny. Ja natomiast dosłownie już w pierwszym dniu Nowego Roku - jestem o rok starsza! 
Urodziłam się 1 stycznia roku pamiętnego :) Tak jak mój dziadek, ojciec mojego taty i mój wujek, brat mojego taty! To taka rodzinna data.
Z ciekawością zajrzałam do internetu, żeby zobaczyć kto jeszcze przyszedł na świat tego dnia.
Oto, co wygrzebałam:
Mieczysława Ćwiklińska - ur. 1 stycznia 1879 r. - polska aktorka teatralna i filmowa - cieszę się!
Marian Wróbel - ur. 1 stycznia 1907 r. - polski szachista - wiem, jak się gra, ale nie potrafię wygrać w szachy!
Jerome David Salinger - ur. 1 stycznia 1919 r. - amerykański pisarz ("Buszujący w zbożu") - Literatura! To jest to!
Zbigniew Nienacki - ur. 1 stycznia 1929 r. - polski pisarz i dziennikarz ("Pan Samochodzik")
Allan Mieczysław Starski - ur. 1 stycznia 1943 r. - polski scenograf filmowy i teatralny - dobrze wystartował! Ukończyłam ten wydział co Allan, tylko w Krakowie :)
Andrzej Jerzy Kurek - ur. 1 stycznia 1947 r. - fizyk, polski dziennikarz, autor i gospodarz programu popularno-naukowego "Sonda"- czasem oglądam w necie!

Ewa Kasprzyk - ur. 1 stycznia 1957 r. - polska aktorka - lubię ją :) 
Adam Struzik - ur. 1 stycznia 1957 r. - polityk, marszałek województwa mazowieckiego 
i wielu wielu innych polityków, pisarzy i sportowców.
Pozdrawiam noworocznie i urodzinowo :)

6 komentarzy:

  1. Podobno tego dnia urodziła się też Pocahontas.
    Wszystkiego najlepszego Alu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu data urodzi tak - Wyjątkowa jak Ty Buziaki !!! k.w .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj.Co kolwiek to oznacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cokolwiek - to mam pewne obawy :)

      Usuń