sobota, 14 lutego 2015

To, co kocham...

Kocham nade wszystko sztuki plastyczne! Malarstwo, szczególnie akwarelę i olej. Ale nie zamykam się na animację i wszelkie przejawy video-art.
Literaturę kocham! Wciąż czytam kilka książek naraz, w zależności od nastroju i chęci. Przeczytane tytuły skrupulatnie zapisuję w kalendarzu-notatniku.
Szycie pokochałam! A więc wielbię moją maszynę do szycia, że taka zmyślna i pracowita, potrafi z kawałka materiału stworzyć jakiś ubiór czy pomysłową kartkę. To dla mnie relaks i wytchnienie z mocnym użytkowym akcentem.
 Jawę kocham! Sprzęt starszy ode mnie o parę ładnych lat. Fascynuje mnie praca silniczka (3,5KM), mechanizmy zmieniające biegi, wszystkie śrubki i kabelki! Jeżdżę latem, wiosną, jesienią oraz zimą!
 I spacery po lesie lubię, pejzaże, które zatrzymuję na karcie pamięci aparatu.
Nowe miejsca, tętniące życiem miasta pełne wspaniałej architektury oraz wsie "na końcu świata" - wyciszone, jakby nie dotarła tam hałaśliwa cywilizacja.
Fotografię kocham, choć wiele jeszcze do nauczenia.
Poezję.
Muzea.
Kino "Iluzjon" z repertuarem przedwojennym i współczesnym.
Język włoski.
I żaby :)

5 komentarzy:

  1. Pięknie! Wszystko rozumiem, ale dlaczego akurat żaby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięło mnie parę lat temu..... dostałam maskotkę żabkę, potem drugą i trzecią, byłam w Żabnie nawet hihihi...dużo osób lubi żaby! Bo są zielone - a więc optymistyczne, niektóre mogą być ukrytymi członkiniami królewskich rodów, skaczą - a nie łażą! To ich atuty. Kermit jest wspaniały :) Ostatnio jakiś film oglądałam i zobaczyłam wielką donicę w formie grubej żaby, tak z metr jak nie więcej - wysokości! Super!!!!!!!!!!!!!!!!!! I love frogs!

      Usuń
  2. Taaaaaaaaaaaaak! Zdecydowanie! Jednak w moim poście postanowiłam skupić się tylko na moich fanaberiach! Ludzie są zbyt ważni, żeby ich tak po prostu wymienić z imienia.... I bałabym się, że kogoś pominę jeszcze.... a tego bym nie chciała! Tych osób jest bardzo dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością przeczytałam o rzeczach, które kochasz....że szycie kochasz to się nie dziwię:)))) i sama szyciowo zakręcona dostrzegam cudne ściegi ozdobne....cóż to za cacko posiada takie piękne możliwości ozdabiania tkanin?

    OdpowiedzUsuń