niedziela, 21 czerwca 2015

Spódnica Julii

Jakiś czas temu zajmowała mnie bardzo spódnica Julii. Długo szukałam tkanin, szczególnie granatu. Chciałam, żeby był trochę "szkolny", ale i modny!
Idea była taka, aby na tiulowej halce umieścić granatową spódnicę, która swobodnie będzie leżeć czy powiewać na tej 5 warstwowej bazie (1 warstwa podszewka, 4 warstwy tiulu w dwóch długościach).
Spódnica się udała! W pasie 3 gumki o szerokości 0,5 cm, w talii pasek do wiązania w kokardkę -  na tyle. Bardzo mi się podoba! Sama zapragnęłam mieć tiulową spódnicę! Ale to w późniejszym czasie i innym kolorze.
Do kompletu doszyłam również opaskę na włosy. Bazą jest metalowa opaska, którą umiejętnie starałam się obszyć i udekorować 3 tkaninowymi różami.
Nie zabrakło również metki, którą pracowicie uszyłam na maszynie "z ręki". Jakiś akcent mojego rzemiosła być musi! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz