poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Koniec wakacji...

Trzeba jeszcze wspomnieć, to co wydarzyło się przez dwa wspaniałe letnie miesiące.
Trzeba będzie jeszcze wspominać nie raz, żeby nie zapomnieć....
A potem żeby uwierzyć, że było się tam czy tu, przeżywało, oglądało, fotografowało....
Naprawdę???
Zwiedziłam nowe miejsca, choćby taki mało znaczący Ożarów -  tam spodobał mi się dworzec kolejowy, zwłaszcza stary budynek. Widok z żelaznego mostu na tory i na perony...
Była Łódź - dwa razy równie fascynująca, co przemysłowa! Lubię ją! Chętnie do niej wracam!
I marzenie mi się spełniło - Praga!!! Najlepsze, co mogłam zobaczyć! Miasto wymarzone, wyczytane, wyśnione - stało się miejscem realnym, które poczułam całą sobą!
Dwie wyprawy Jawą do Mirowa! Wspaniały czas :) Choć za drugim razem Jawa była szalona i chciała wyskoczyć ....sama z siebie! Takie miała wysokie obroty!
Innym razem nie dowiozła mnie do ruin zamku Olsztyn, chociaż próbowałam ją przekonać. Utknęłyśmy w jednej z wiosek! 
I żagle wspaniałe też zaliczyliśmy! To wielka sztuka korzystać z wiatru i mądrze kierować żaglówką! Pływaliśmy też taką łajbą z silnikiem! Nawet przejęłam ster!
I pierwszy raz płynęłam kajakiem! I bardzo mi się podobało, choć miałam wątpliwości. Boję się wody! A teraz wiem, że kajaki są super! Chcę jeszcze!!!
Zwiedzanie stolicy to już norma, choć czasem się trafią goście i trzeba inaczej spojrzeć na atrakcje! Odbył się nawet mały plener fotograficzny! Dwuaparatowy.
Odwiedziliśmy też inne miasta leżące nad Wisłą - Kazimierz Dolny i Sandomierz! Śliczne małe perełki architektury z dobrą turystyczną atmosferą!
Było dużo dobrej rozrywki, śmiechu, towarzystwa (np. przy kawie nad Amerykanem), wiele inspiracji, a czasem i ciężkiej pracy!
Wspominajmy wakacyjny czas!

2 komentarze:

  1. Wakacje pierwszorzędne! Masz do czego wracać we wspomnieniach! Super! Fotki obłędne, choć mojej ulubionej tu nie ma - fota z kalendarza rolniczego 2016 :). Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę częściej wspominać, bo....już zapominam...Szarość dnia wkrada się w kolorowe wakacyjne myśli! Fotkę z kalendarza rolniczego jeszcze tutaj umieszczę :) Jak nas dotknie chłód zimy - będziemy się grzać przy sierpniowej robocie w polu :D

      Usuń