poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Motoryzacja na usługach

Lubię sprzęty z silnikami, zwłaszcza jednoślady. 
Posiadam taki starszy ode mnie - Jawa 50 typ 20. Znana jest też pod nazwą Kaczusia lub Pancerka. Kto czyta ten blog, zna ją na pewno!
Ale zdarza się, że motoryzacja wkracza na salony. Dosłownie!!!
Oto salon polskiego projektanta mody Łukasza Jemioła, a na wystawie.... sami zobaczcie, jakie cudo! Piękna, włoska Vespa!
Bransoletka z przewodów elektrycznych (tym razem samochodowych)- to propozycja firmy Karlik Art, która współpracuje z projektantką Anną Orską. Na skuter w sam raz :)
Jednoślady potrafią być fascynujące! Mogą być przedmiotem poszukiwań fotograficznych, inspiracji, po prostu przedmiotem kultu.
Oto moja Jawa okiem młodego fotografa Wiktora J.


4 komentarze:

  1. Kaczusia, Pancerka :)? Śledzę blog od zawsze, a pierwszy raz czytam, że Jawa ma jeszcze takie nazwy :). A gdzie Ty zawędrowałaś, że wpadłaś na witrynę Ł. Jemioła? Piękna. A Wiktor J. się rozwija w fotografii :). A zaczęło się od Kitka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczusia :) Fajna! Czasem mówią po prostu Kaczka! Ma specyficzny dźwięk, jak ją odpalisz ...to ma tak jakby przez nos trochę :) he he Witryna Ł - na Koszykowej! Ścisłe Centrum. Ja tam chodziłam, a wkrótce będę tam prawie codziennie! Tak, fotograf Wiktor się rozwija. A Kitek był jego pierwszym osiągnięciem :)

      Usuń
  2. Podziwiam Twoje motoryzacyjne pasje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pasja :) Bardzo mnie wciągnęło. Zawsze chciałam jeździć na motocyklu, ale nie chciałam robić prawa jazdy na motocykl.... A teraz i Ty, i ja - możemy na kat. B - prowadzić "maszyny" do pojemności 125. Nie jest to dużo, ale jest czym jeździć :) Dalej niż Mirów itp.
      Moje marzenie?
      A choćby takie :)
      http://www.motorstown.com/images/suzuki-125-marauder-04.jpg

      Usuń