poniedziałek, 26 października 2015

Membrany

Autor: Mirosław Maszlanko
Tytuł: Membrany
Rok powstania: 2015
technika: trawa, wosk, drewno (czeremcha, śliwa, jabłoń, wiśnia)
Instalacja bardzo mi się podobała. Wypełniła całą przestrzeń jednego z pomieszczeń warszawskiej Zachęty. Silne światło zwiększało efekt powielając elementy, tworząc dodatkowy rysunek z cieni. 
I jeszcze bardzo ważny element, którego tutaj nie mogę dołączyć. Dźwięk!
Rytm. Mocny. Taki, że aż serce w człowieku drży. 
Rytm, który porusza!
To na mnie podziałało! Poczułam, że żyję!!!
Pracę można było dotykać! To też dobra wiadomość.
Teraz sztukę można odebrać całym sobą - dotknąć, zobaczyć, usłyszeć, poczuć....

4 komentarze:

  1. Bardzo mnie teraz zachęciłaś do Zachęty. A już nie chciało mi się tam chodzić . Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pójdziemy tam jeszcze, damy jej szansę :D

      Usuń
  2. I ten rytm, pulsował cały budynek Zachęty :D

    OdpowiedzUsuń