piątek, 16 października 2015

Żaby

Lubię żaby! Czy jest jeszcze ktoś, kto tego nie wiedział?Oto moja interpretacja ulubionego tematu. 
Cieszą mnie małe, niespodziewane żabie akcenty....
Pocztówka z zielną żabką z Hajnówki.
W Teatrze Komedia w spektaklu "Człowiek dwóch szefów" bohater otworzył list swojego przełożonego. Plącząc się w tłumaczeniach, dlaczego rozerwał kopertę powiedział, że.....była tam mała zestresowana żabka! :)
Albo wczoraj.... w sklepie z bursztynami, tuż obok mnie klientka chciała coś kupić i zapytała "Do you have a little frog?"
Lubię to!

5 komentarzy:

  1. Warto iść na "Człowieka dwóch szefów"? Swego czasu chodziliśmy non stop do tego teatru. Teraz mamy przerwę, ale przeglądałam ostatnio repertuar i ta sztuka wpadła mi w oko :).
    A żaby - wiadomo. Pocałowałaś kiedyś jedną i od ponad 10 lat żyjesz z królewiczem :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobało. Taka rozrywka :) Mnie dużo rzeczy śmieszyło, ale nie cała widownia w tych samych momentach wyła ze śmiechu :)
      Kocham Żabki i Ropuszki :) hehehehe

      Usuń
    2. Ale skoro widownia wyła i tak, nawet jeśli w innych momentach, to musi być śmieszne! Pójdę kiedyś, a co :).

      Usuń
  2. Świetnie wygląda :) Bardzo mi się podobają Twoje żaby :)

    OdpowiedzUsuń