środa, 18 listopada 2015

Sól Ziemi

"Sól Ziemi" to film dokumentalny, który zdobył uznanie! Ogłoszony został najlepszym pełnometrażowym filmem dokumentalnym! 
Moje uznanie też zdobył! Jest świetny! Polecam go zdecydowanie!
Przejmujący, wzruszający, dramatyczny, refleksyjny, z poczuciem humoru, bez patosu, z przesłaniem!
I te zdjęcia! 
Film o brazylijskim fotografie bez fotografii? Nie! Są wspaniałe zdjęcia!!! Dla mnie Sebastiao Salgado to artysta wysokiej klasy! I mądry człowiek. Z przyjemnością słuchałam jego wypowiedzi i  przemyśleń. Bardzo dobrze uzupełniały jego spojrzenie na świat przez obiektyw. Słowo i obraz -  w filmie współpracują i dopełniają się wzajemnie!
http://docsag.pl/film/sol-ziemi/
Po takiej dawce inspiracji.... aż chce się coś robić, szybciej, więcej, lepiej!
Nawet fotografem chciałabym być! :)


3 komentarze:

  1. Obejrzałam zwiastun filmu, trochę poczytałam o Sebastiano Salgado. Bardzo ciekawy człowiek. I do tego spełniony. To fragment jego wypowiedzi z wywiadu: "Na pytanie, czy moje zdjęcia są dziełami sztuki, odpowie historia. Mi na tym nie zależy. Nie dbam też o to, co mówią o mnie i mojej pracy inni. Robię to, co jest dla mnie ważne, jak tylko potrafię najlepiej."
    Kochana, Ty też rób to, co dla Ciebie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa wyłuskałaś :) Tak, bardzo chcę robić to, co dla mnie ważne, najważniejsze! Szykują się zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zaciekawiłaś tymi zmianami. Uchyl rąbka tajemnicy albo totalnie zaskocz!

      Usuń