środa, 23 grudnia 2015

Wesołych Świąt


Wesołych Świąt,
wielu wspaniałych przeżyć i inspiracji!
życzy Wam, Kochani Wierni Czytelnicy

                           Sztuka Przenikania

Świąteczne kartki uszyłam w tym roku z bawełny! Tkanina szara z motywem gwiazdek została udekorowana koronką, oczywiście bawełnianą i taśmami w dwóch kolorach, które przeszyłam dekoracyjnymi ściegami. Zabawa była przednia! Najtrudniejszy moment? Obszycie na okrągło "śnieżynki" w górnym prawym rogu. Musiałam szybko kręcić kartką pod maszyną, a kartka duża, to i zgiąć musiałam.... Ale przyjemność z szycia....doskonała!!! 
Pozdrawiam wszystkich, którzy otrzymali kartki! Rodzinę, Przyjaciół, Znajomych! W tym roku z osób, których nie spotkałam nigdy osobiście - kartki otrzymają - papież Franciszek oraz mieszkańcy podkarpackiej wsi o pięknej nazwie Betlejem (list wysłałam na ręce Sołtysa).
Jeżeli ktoś nie otrzymał życzeń drogą tradycyjną, a czuje że powinien, to .... musimy nawiązać kontakt od nowa, zbudować MOST, a może go tylko naprawić poprzez ploteczki, picie kawki, wspólne działania nie zawsze poważne! To się da zrobić :) Wiem coś o tym!

2 komentarze:

  1. Listonosz przyniósł nam dzisiaj to cudo! Dziękujemy :).
    Jeremi przeszczęśliwy z powodu serduszka! A ściegi dekoracyjne masz obłędne. Karol nie chciał wierzyć, że to maszyna. Uznał, że masz Mercedesa wśród maszyn :). Swoją drogą jaki masz model maszyny?
    My również życzymy spokoju, odpoczynku i radości w te święta.
    A Nowy Rok niech będzie zaskakujący i szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że cudo dotarło przed świętami :) I Jeremi mógł się pobawić serduszkiem. Znam też małą Helenę, która..... podobnie jak Jeremi - bawiła się serduszkiem pół dnia :) hihihi
    Co do Mercedesa, to są takie które mają jeszcze więcej ściegów!
    Moja nazywa się Elna 620 eXperience i hasło reklamowe z nią związane to "Pochwal się swoim artystycznym talentem" :) Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń