piątek, 1 stycznia 2016

Nowy Rok

Wspaniałe jest w nim to, że jest taki nowy!
Czysty, świeży i potrafi tak napełnić nadzieją.... bo jeszcze nie zdarzyły się rzeczy smutne, roztargnione, stresujące.... Nie spóźnił się pociąg, nie zepsuł telefon, żaden konkurs jeszcze nie jest przegrany, żadna nuta nie zagrana fałszywie... jeszcze nie! Nie w tym roku.
I stąd taka krótka droga do... białej czystej kartki, którą można napełnić słowem i rysunkiem od nowa! Na nowo! 
Właściwie można zacząć wszystko jeszcze raz - co poniedziałek, nawet od niedzieli lub wtorku, od każdego poranka można wdrożyć nowe rozwiązanie lub życiową pasję.... 
Ale Nowy Rok to przejmująca data! Większa motywacja! Przygotowanie się do biegu... z przeszkodami!
Gotowi do startu??? START!



4 komentarze:

  1. Ja dziś zaliczyłam stres, płacz i strach myśleć co będzie dalej. Długa historia. Psia. Ale tym razem Korusia nic nie napsociła. Godzinę temu pojawiła się nadzieja, że może jednak historia zakończy się szczęśliwie. Oby.
    Ja tu marudzę, a w Twoim wpisie tyle nadziei.
    Zmian na lepsze życzę :)!
    I ściskam urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wzajemnie! Zmian na lepsze :) To podstawa w tym roku!

      Usuń
  2. Zamieszczona przez Ciebie ilustracja przywodzi mi na myśl tytuł piosenki "Bielszy odcień bieli" ( Whiter Shade of Pale). A jeśli chodzi o Nowy Rok, to im człowiek starszy, tym mniej się cieszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skojarzenie z fotą super. Zdjęcie wygrzebałam z takich co to na początku wydają się totalnie nieudane, a potem.... odkrywa się w nich jakieś inne znaczenia.... i to jest fajny.....
      Tak, Nowy Rok i człowiek starszy! Ja to czuję od razu! Bo urodziłam się 1 stycznia!!! :)

      Usuń