niedziela, 10 stycznia 2016

Wspomnienia świąteczne

W czasie świąt dużo się dzieje i nie ma czasu na blogowanie...
Potem trzeba nadrabiać, wracać.... co jest sympatyczne! Oto przedstawiam zdjęcia grudniowe! Nie pytajcie gdzie zima, bo jeszcze jej nie było!
Słonecznie, pięknie. Dużo ludzi na spacerach. Ja też się wybrałam moim żelaznym rumakiem! W drugi dzień świąt zdarzyło mi się Jawę nawet pchać, bo..... nagle zanieczyściły się dysze w gaźniku. To takie małe rureczki z dziurką, do której może wpaść (a nie powinien) byle paproszek, kurz z ulicy, pyłek. Taki niepożądany gość w dyszy sprawia, że motorower ledwo dyszy..... gaśnie i już nie chce odpalić. Nie było to bardzo zabawne, bo do domu miałam prawie 2 km. Cóż, Jawa dba o moją kondycję. Sama waży 65 kg niby nie dużo....
Ale ale ... nie straciłam rezonu. Fotka poniżej właśnie z tej przygody.
Potem zostałam przeszkolona, jak radzić sobie w takich sytuacjach. Potrzebuję wtedy jednak przynajmniej jednego klucza i śrubokręt, dużo siły w płucach, a także mały drucik.
Tu czysta poezja - Jawa i dworek Zygmunta Krasińskiego. Pięknie wyglądają razem. Z tej wycieczki mam wiele wspaniałych fot, chyba zrobię osobny wpis wspomnieniowy. Pochwalę się, że .... z tej wycieczki też wróciłam pieszo. Nie było bardzo daleko ale..... Powód prozaiczny. Brakło mi paliwa. Miałam go tylko na 5 minut, a jeździłam 15! Przy Jawie nie ma sensu przeliczać paliwa na kilometry hihihi.....
W trakcie obchodów świątecznych nie zapomniałam udekorować mojej Koleżanki. Wybrałam trzy bombki i powiesiłam na "gałązkach". Święta były wesołe! 

4 komentarze:

  1. Dysze, gaźnik, rurki..... Twoja Wiedza Techniczna i Motoryzacyjna jest WIELKA. Ja w takich sytuacjach robię za Nieporadną Niunię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele wiem, więc i tak wychodzę na nieporadną Niunię :) ale lubię wiedzieć, bo to daje możliwość usamodzielnienia się :D

      Usuń
  2. Ostatnio pytałam o Jawę w świątecznej odsłonie no i jest bomb(k)owa :).
    Czekam na nowy wpis i duuużo fot.
    Jawa kradnie uwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się co by było, gdybym Jawahę zamieniła na Yamahę :D

      Usuń