sobota, 14 maja 2016

Noc Muzeów

Gdzie jesteście? Wszak już noc... Noc Muzeów! 
Wyjątkowa, na którą czeka się cały rok. 
A ja, w taką noc.... nie tańczyć w taką noc to grzech....
Nie oglądam prac studentów Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Nie podziwiam wideo-mapowania na fasadzie Pałacyku Rektoratu ASP.
Nie widzę na żywo rękopisów tajnych towarzystw i organizacji masońskich, prezentowanych w Gabinecie Rękopisów BUW.
Nie inspiruję się wystawą kolekcji kukiełek w Teatrze Lalka.
Nie mówię nic na antenie Radia Kampus prowadzonego przez studentów UW.
Nie mówię nic...
Udział w akcji bierze ponad 250 instytucji, a ja udziału nie biorę.
Boli mnie palec u nogi (boleśnie otarty).
Boli mnie.

2 komentarze:

  1. O nie. Z tym palcem to poważna sprawa :/. Byłam pewna, że biegasz po Warszawie i zajadasz cukierki z Malczewskim. Ech. Za rok sobie odbijesz - podwójnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tę akcję, atmosferę na mieście, lody i kawa o północy :) Jeśli jest ciepło! Fajnie, kiedy otwierają jakieś niedostępne na co dzień miejsca. Śmieszy mnie kolejka do Muzeum Narodowego, które można zwiedzić zawsze :)

      Usuń