wtorek, 17 maja 2016

Wianek Matki Natury

Pisałam już o nim. "Wianek Matki Natury", który stworzyłam na Międzynarodowe Biennale Artystycznej Tkaniny Lnianej w Krośnie (2014), po długich wojażach wrócił do mnie w kwietniu. 
Gdzie bywał wraz z innymi tkaninami przez ten czas? 
Oto kalendarium:
sierpień - wrzesień 2014 - Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie
lipiec - sierpień 2015 - Sarisska Galeria w Presove, Słowacja
październik - listopad 2015 - SNM - Muzeum ukrajinskiej kultury w Svidniku, Słowacja
styczeń - luty 2016 - Gocseji Muzeum w Zalaegerszeg, Węgry

A dziś, wydarzenie wręcz historyczne. 
"Wianek Matki Natury" w prywatnej kolekcji w Polsce. 
Bardzo się cieszę!!!



2 komentarze:

  1. Nieźle. Ja w minionym roku zaliczyłam tylko Wielkopolskę, Kujawy i Śląsk, a wianek rozbija się po świecie :).
    Co to za prywatna kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz trochę "posiedzi" w Polsce :) Skąd pochodzi hihihi Prywatna kolekcja, jak sama nazwa wskazuje nie jest państwowa :) Bo np. druga praca z Biennale pt. "Przepływ myśli" zasiliła zbiory muzealiów w Krośnie i jest teraz elementem kolekcji państwowej. Jedna młoda entuzjastka tkaniny artystycznej stała się jej właścicielką! I to jest piękne!

      Usuń