wtorek, 7 czerwca 2016

Biennale Artystycznej Tkaniny Lnianej

Poszło!
Dziś wysłałam zgłoszenie do Muzeum Rzemiosła w Krośnie, które jest organizatorem 9 Międzynarodowego Biennale Artystycznej Tkaniny Lnianej "Z krosna do Krosna". W krośnieńskim biennale brałam udział cztery razy, a ten jest piąty.
Pamiętacie "straszną zupę", która zaowocowała barwionym lnem? To właśnie to!
Dużo się działo, żeby doprowadzić pracę do finału. Udało się!
Kiedy odbierałam wywołane zdjęcia mojej pracy (potrzebne do wysłania), pan użył słów "wyspa" i "Włochy". Takie miał skojarzenia z moją tkaniną. 
Uśmiechnęłam się, bo każde dobre! :) 
A moje zupełnie inne!

4 komentarze:

  1. Wygląda interesująco. Powodzenia Alu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt finalny zupełnie inny :) Wkrótce dalsze wieści z Krosna :)

      Usuń
  2. Mam wrażenie, że tematy na niektórch blogach się ze sobą pokrywają i nie ma sensu czytać całego, dla jednego wniosku. Lecz są takie, które godne są rzucenia okiem - dokładnie jak ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło! Od razu motywację czuję do pisania i ... do działania :)

      Usuń