czwartek, 20 października 2016

Wernisaż - KoALICJA BARW

Na ten moment czekałam długo. Było to czekanie poprzez DZIAŁANIE!!! I nagle miałam powiedzieć kilka słów....
Jako plastyk najchętniej wypowiadam się w twórczości - SŁOWEM MALOWANYM! Wszystkim zebranym w tym dniu, przybliżyłam ideę wystawy "KoALICJA BARW". Zaprezentowałam pejzaż w technice olej na płótnie, chociaż interesuje mnie i fotografia, tkanina artystyczna, animacja i inne techniki malarskie, jak na przykład akwarela. Jednak chciałam pokazać, że jeden temat - tu: pejzaż - jest jak studnia! Niewyczerpalny! Na wiele sposobów można go podawać, zupełnie jak danie w restauracji! Moje pejzaże są realistyczne, geometryczne, wrażeniowe, impresjonistyczne, także abstrakcyjne. 
Cieszy mnie nie tylko efekt, ale i proces tworzenia! 
Inspiruje mnie wszystko! Piękny pejzaż, przestrzeń, mgła, deszcz na szybach, żaglówki na wodzie, fotografia, ruiny, dzieła wielkich mistrzów.
Przed wszystkim inspirują mnie LUDZIE! Podróżami, postrzeganiem świata, pasjami, uporem w dążeniu do celu, poczuciem humoru!
Z tych wszystkich inspiracji i motywacji... przychodzi moment, w którym pojawia się bezsilność. Kiedy to realizować? Jest bardzo mało czasu!
Picasso powiedział, że obraz zaczyna istnieć w momencie zobaczenia go przez innych! 
Moje obrazy zaczęły istnieć dokładnie 9 października 2016 roku  o godzinie 17 w Miejskim Domu Kultury w Myszkowie!
Sztuka Przenikania żyje we mnie, zaprezentowałam więc jeszcze animację "Impresje miejskie" oraz film "W Krainie Alicji"... bo obraz wprawiony w ruch też leży w moich zainteresowaniach. Mąż mój Krzysztof przeczytał kilka moich wierszy!
Pozdrawiam wszystkich, którzy zaszczycili moje obrazy swoją obecnością! 
Wasza obecność nadała temu wydarzeniu SENS!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz