środa, 28 grudnia 2016

Poświątecznie o świętach...

Nie było czasu pisać przed świętami! 
Dla porządku w notatkach blogowych muszę jednak napisać, o tym co minęło. W tym roku zrobiłam 20 kartek w technice akwareli i wszystkie zostały wysłane. Do bliskich mi osób, przyjaciół, rodziny, znajomych, do dyrekcji liceum plastycznego, którego jestem absolwentką, do zaprzyjaźnionych Domów Kultury, do Papieża, do czasopisma "Wiadomości ASP", które wprost z Krakowa czytane są w Warszawie! Myślę jednak, że mogło być tych kartek jeszcze więcej i wciąż znalazłby się Ktoś, kto zostałby z radością obdarowany!
Przedświąteczne małe i większe spotkania, prezenty i słodkie upominki, wymiana podarków... jakie to przyjemne! Na przykład na stacji metra Ratusz Arsenał. Ja dla Hani pierniki, ona mi cudne bombki szydełkowe - obie prace wykonane własnymi naszymi rękami! A jak pięknie na zdjęciu się prezentują! Jeszcze raz, dziękuję Haniu!!!
Zapraszam na stronę Hani - tam więcej jej cudów! http://hannasoja.blogspot.com/


1 komentarz:

  1. Te przedświąteczne spotkania w biegu powinnyśmy poprawić na spokojnie w kawiarni, już w przyszłym roku. Pierniczki pyszne, został już tylko ładny widok na zdjęciu :D Dzięki serdeczne i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń