wtorek, 31 stycznia 2017

Aero

Długo dojrzewałam do tej decyzji. Pomysł pojawił się kilka miesięcy temu w głowie mojego brata! Nie wiadomo było czy mnie to wciągnie, zachęci i pochłonie. Ale malowane kaski, motocykle, bidony i koszulki bardzo mi się spodobały. Z nowym rokiem zmotywowałam się  i postanowiłam dźwignąć nową technikę, której nie znam, a która daje duże możliwości kreacji. Lubię się uczyć nowych rzeczy, choć jest to związane z wieloma porażkami i dochodzeniem do wszystkiego po wielokrotnych próbach. Samozaparcia musi być bardzo dużo! Ale potem jaka satysfakcja! Kupiłam!
Oto moje nowe narzędzie pracy - AEROGRAF. 
Jest to takie "pióro" z pojemniczkiem na farbę, podłączone do .... smoka, żartowałam - do kompresora! Sprężone powietrze wypycha farbę w postaci mgiełki i w ten sposób, posługując się wprawną ręką, czasem szablonem, a zawsze wyobraźnią - można tworzyć cuda! Podczas pierwszej próby sprzęt trzy razy musiałam czyścić, bo powietrze owszem wylatywało, ale bez farby! Przyczyna nieznana (przynajmniej na razie). Tak więc... w pracowni przybywa sprzętu. Kompresor jest wielkości maszyny do szycia i pewnie pojawi się kiedyś w kadrze. 
Tymczasem prezentuję pierwszą próbę użycia aerografu!
 

4 komentarze:

  1. Będziesz mieć najpiękniejszy kask we wszechświecie! Już widzę jak nad nim pracujesz ;). I widzę te kolejki facetów z długimi brodami, którzy stoją ze swoimi kaskami z prośbą o aeroszaleństwo!
    Jeśli zrobisz jakąś koszulkę to zamawiam i będę ją dumnie nosić, nawet jeśli to będzie nazwa bloga bez malarskich szaleństw (będę darmowym słupem reklamowym ;) ).
    Świetnie, że Nowy Rok zaczynasz z nowym sprzętem.
    Brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, potrzebuję takiego słupa reklamowego :) (zgrabnego!!!) jak TY :) Tymczasem wyobrażam sobie co mogłabym zrobić, kolekcja kasków - bo jeden to mało :) Weekend jest dobry na działanie! Ściskam :)

      Usuń
  2. Co masz zamiar tworzyć tym narzedziem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości jest dużo. Zależy jaką farbę wleję do pojemniczka. Chcę malować kaski, bidony, może motocykle :) znaczy pojedyncze elementy :) Koszulki, torby, tkaniny..... wszystko :)

      Usuń