sobota, 25 lutego 2017

Insta

Sztuka Przenikania istnieje na Instagramie, jako @sztukaprzenikania.
To ciekawe doświadczenie. Ciach fotka i już jest na insta! Pod wpływem chwili, impulsu można pokazać światu trochę swojego małego światka. Gdzie jestem, co mnie wzruszyło, rozśmieszyło, zainspirowało, co maluję, czym maluję, co czytam, czy mam ciastko do kawy, czy pejzaż miejski, wiejski, słoneczny czy po prostu.... ten z tych najcięższych... poniedziałkowy.
Można też w drugą stronę - zajrzeć do pracowni kreatorów mody, obejrzeć co najnowszego w architekturze wnętrz, co inspiruje znajomych i jakie piękne rzeczy można zrobić np. na szydełku lub z talerzy - biżuterię!
Dodałam w prawym górnym rogu mały podgląd ostatnich 9 zdjęć z mojego Instagrama. Po kliknięciu można obejrzeć w większym rozmiarze.
Jakoś mnie to cieszy :) I dlatego się tym dzielę w tym ważnym dla mnie miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz